reklama

Žiletky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)




často budem hovoriť čo všetko nepoznám
a ak to vadí tak ma nechaj ísť

a zvykni si
prezlečiem sa do hrdla fľaše
lebo
čiasi dlaň ma vlečie do otlakov
a zostáva na mne

budem si ich vyzliekať
pravidelne
medom zbierať na predlaktia krátery
veď
pripomínam útes nad drevinami
veď
tak čisto medzi nami
nie som ani skutočná.

Tak prosím
zvykni si na tie ostria čo do nás budem tlačiť
lebo hrany žiletiek mám všité v kolenách
ináč to neviem
nik tu nie je
len zrkadlom stvorená
a jej tieň čo ma vie vyzliecť do kostí.




http://i-f-kobjelska.blogspot.sk/2012/11/ziletky.html

Ivana Feketeová

Ivana Feketeová

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

une femme capable de tout Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáalicina krabicaconfessional konštatovanianaked suckerkrabica nechutného realistu

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu